Менторинг – вид неформального наставництва, націлений на створення в організації можливостей для розвитку, заснований на потребах і потенціалі організації, що сприяє кращому виконанню місії та завдань організації.
Менторинг включає постійну взаємодію експерта Мережі із замовником з питань організаційного зростання або покращення експертних/адаптивних спроможностей замовника.
Етапи проведення менторингу:
- Складання плану менторингу (питання і завдання, які необхідно опрацювати).
- Передача замовнику теоретичних знань по темі, включаючи методичні матеріали.
- Відпрацювання замовником практичних навичок.
- Систематичний контроль і надання зворотного зв’язку з боку ментора.
- Коригування дій замовника.
- Позначення зон компетентності, які потребують додаткового розвитку.
- Закріплення ефекту.
Основні формати менторингу:
- Індивідуальна робота
- Групові зустрічі
- Спільні заходи (участь в спільних зустрічах, спільний день, відвідування заходів замовника)
- Надання практичної допомоги у створенні чи корегуванні відповідних документів замовника (стратегічного плану, операційного плану, політик та процедур).
Просимо зауважити, що менторинг не включає підготовку проектних пропозицій для організацій.